Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Siedziba Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Policach znajduje się na parterze budynku starostwa.
Interesanci przyjmowani są w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00, a we wtorki, środy i czwartki od godz. 9:00 do godz. 15:00.
Kontakt osobisty:
pokój nr 215
Do zadań Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności prowadzenie spraw w zakresie:
1) zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w obszarze ochrony interesów konsumentów;
2) składania wniosków o stanowienie oraz zmiany przepisów prawa miejscowego dotyczących ochrony interesów konsumentów;
3) występowania do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;
4) prowadzenia edukacji konsumentów;
5) sporządzania sprawozdań z działalności rzecznika;
6) składania wniosków oraz sygnalizowania właściwym organom problemów dotyczących ochrony konsumentów;
7) współdziałania z Prezesem Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Michał Olszewski |
Data utworzenia: | 2008-12-29 15:50:29 |
Wprowadził do systemu: | Michał Olszewski |
Data wprowadzenia: | 2008-12-29 15:51:19 |
Opublikował: | Michał Olszewski |
Data publikacji: | 2008-12-29 15:52:32 |
Ostatnia zmiana: | 2024-09-02 10:40:46 |
Ilość wyświetleń: | 15787 |